Ontdek Een Nieuwe Wereld

Ben je er klaar voor?

Ze doen wat wij ze geleerd hebben..

Het draait om eeuwen oude behoeftes zoals:

Groei.

Waardering.

Sociaal contact.

Zekerheid.

Overleven.

Het mooie hiervan?

Het zorgt ervoor dat je gasten blij zijn dat jouw tent bestaat..

Door deze behoeftes toe te passen in je zaak en je marketing..

Door hier echt op te focussen..

Ontstaat er magie.

Als wij jouw gasten geven wat ze willen..

Dan geven ze ook iets terug..

Hun tijd en geld in dit geval..

Jouw gast verlangt naar iets..

Zodra we dat verlangen werkelijkheid kunnen maken..

Zijn we binnen.

Dit laat zien dat we om ze geven..

Er zijn ook 6 menselijke aangeboren basisbehoeften.

6 kern behoeften die iedereen nodig heeft om een gelukkig te zijn.

In het kort zijn dat: Consistentie, Variatie, Significantie, Connectie, Groei en Contributie.

Als we deze 6 kern behoeften in je service gaan implemneteren.

Dan zit je zaak elke dag nok vol.

Het mooiste hiervan is..

Dit kan allemaal geautomatiseerd worden via Social Media.

Echt waar..

Denk daar maar is een seconde overna.

Wat zou dat met je zaak doen?

.

.

.

Veel grote merken maken van deze behoeften efficiënt gebruik.

 

 

Al deze multinationals maken heel veel gebruik van loyaliteitsprogramma’s

Dit doen ze heel slim..

Het kost namelijk veel minder geld en moeite om een klant die al klant is nog vaker klant te laten worden.

Ze zorgen er dus voor met zo’n loyaliteitsprogramma dat 1 klant veel frequenter terug komt in de toekomst..

En dat is waar jij als horeca-ondernemer heel goed van kan profiteren..

Bijna geen één horeca-ondernemer heeft hier ooit überhaupt over na gedacht..

Niks is zo vervelend als op rustige dagen of rustige dag delen te hopen op gasten..

Gasten die je niet zelf kunt bereiken..

Wachten en duimen is het enige wat je op zo’n moment kunt doen..

Maar ondertussen lopen de vaste kosten wel gewoon door..

Je personeel staat klaar en wilt gasten bedienen..

Maar ze komen maar niet..

Oke! Geen paniek!

.

.

Zo, hier is de deal..

Ik heb een kans voor je vrij gemaakt.

Het is nu aan jou om hier van te profiteren.

Ik kan en wil dat niet voor je doen.

.

Het is een eenvoudige beslissing ..

Wel of niet vol zitten..

Maar het is een beslissing met consequenties.

Als je een meetbaar loyaliteitsprogramma implementeert via Facebook.. dan gaat je zaak elke dag voller en voller zitten.

 

Welkom in mijn wereld 🙂

Ik kan je samen met mijn team helpen om meer gasten in je zaak te krijgen en huidige gasten frequenter terug te laten komen.

 

Dit doen we d.m.v efficiënte data gestuurde loyaliteitsprogramma’s die aansluiten op jouw kaart en jouw gasten.

 

Laten we even kort videobellen om elkaar te leren kennen. 

Ik denk namelijk dat ik jouw samen met mijn team kan helpen.

Ik werk alleen met 3 mensen (max) per maand.
2 plekken over voor maart

© 2019 Keijzer Media. All rights reserved.